10 måder at vinde på professionel tidspunkt etikette

Jeg tror i det sidste halvandet år jeg tilbragte i New York som en professionel skole for fysisk uddannelse. Hvis der er mennesker på denne planet, hvor folk er optaget, er dette stedet. Det tog mig helt sikkert flere måneder at sortere det ud. Kombiner denne oplevelse med den seneste fundraising, og nu føler jeg en utrolig bevidsthed om alles tid. Så intet lyst, jeg ønskede at dele 10 tips om, hvordan man vinder den professionelle etikette af sæsonen:

1) For menneskehedens kærlighed, håndter direkte med anmodningerne

Vokser op i England og Australien, jeg blev lært at være det direkte modsatte. Kom ud af problemer, vær opmærksom på ting, vær utrolig høflig og give en masse ekstra information omkring det ensomme spørgsmål. Nu har jeg lært, at en af ​​de bedste ting du kan gøre for en persons tid, skal være så direkte som muligt. Spørg ikke nogen til kaffe, hvis du kan sætte noget i en email med en sætning.

2) Lav en dobbelt introduktion

Når jeg får en email med emnet: “Introduktion …” min hjerte synker. At forbinde nogen til en anden uden at spørge en person, hvis de ønsker at nægte at deltage i en professionel kontekst, er ikke en fordel for modtageren – det er ofte en byrde. På dage med overløb med indgående postkasser, administrerende ordrer og arbejde dag-til-dag, kan vi være skyldige for ikke at være alt det. De bedste referencer omfatter signalet fra støj – hvad hver side leder efter. Over tid, når du bygger tillid til faglige relationer … brug det klogt.

Som Fred Wilson skriver om slagtilfælde:

“Når du introducerer to personer, som du ikke ved, så spørg hver af dem om at nægte introduktionen, før du gør det.”

Hvis du er den eneste, der beder om introduktionen, skal du inkludere konteksten og den kommercielle, som initiativtageren nemt kan kopiere. Hjælp folk til at hjælpe dig.

3) Indledning Kopier BCC

Hvis du har denne introduktion, svar! Dette virker super indlysende, men der var mange gange, da nogen sendte mig en åbningsadresse, og anmoderen reagerede ikke. Vær ikke denne mand! Når du svarer, skal du flytte den person, der introducerer dig til OCTS’en, så de kan se, at du er i den, men du hæver ikke dine postkasser. Bare sig tak, og du flytter præsentanten til OCTS i en kopi af e-mailen. Hæng ikke på irrelevans fra side til side.

4) Spørg ikke spørgsmål, som du nemt kan Google

Spørg ikke, hvad der er e-mail-adressen til nogen via sociale netværk, når du nemt kan finde den på internettet. Det samme sker med andre småblade, f.eks. Adresser. Hvis du sender en kalenderindbydelse til et møde, finder jeg kontoradressen på netværket (hvis du ikke er på webstedet, se abonnementet via e-mail, Foursquare / Yelp-data osv.).

Hvis du beder om råd fra nogen, skal du sørge for at læse først hvad der var der. Det lader til, at hver mand og hans hund blev interviewet på deres rejse eller skrev en blog med deres tanker i disse dage. Lad ikke folk gentage sig selv.

5) Misbrug ikke Facebook-meddelelser

Det afhænger af personlige præferencer, men jeg er mindre fan af at bruge Facebook-meddelelser til at arbejde med. På en måde er jeg glad for, at Facebook nu deler op med messaging-appen, så jeg ikke behøver at installere den, og du kan afbryde forbindelsen fra en anden postkasse til ledelsen. Hvis du vil sige noget vigtigt og have en ordre, skal du ikke sende den via Facebook. Mest sandsynligt vil det sidde stille i en andens “andre” sektion eller bare irritere dem, mens de har travlt med at bryde den sidste agn i deres feeds!

6) Kalender inviterer eller forekommer ikke

Hvis du har aftalt at møde nogen eller holde en begivenhed – en kalender inviterer det! Glem Facebook-begivenheder, der inviterer eller gruppere tekstbeskeder, New Yorkers indsende et papirløst indlæg for at føje direkte til din kalender. Det tager ofte uger at møde folkens tidsplan her – du skal sørge for, at du er bogstaveligt. Hvis du finder ud af at planlægningen tager for lang tid, skal du gøre dig bekendt med tjenester som Zirtual eller Assistant.to.

7) Gør telefonopkald

Jeg må indrømme, jeg hader telefonopkald … Jeg foretrækker e-mailen. Da jeg flyttede til New York, var jeg forbløffet over alle tilbud om telefonopkald på personlige møder. Faktum er, at det tager meget tid omkring byen, så hvorfor tilbringe to timer at spise og derefter have kaffe, når du kan lægge en halv time på telefonen. Det samme gælder for e-mail – hvis du opretter et samarbejdsforhold, skal du ikke sende udgående e-mails, New Yorkere afhenter telefonen og pop den.

8) Gør din baggrundsforskning

Forberedelse og forskning på forhånd holder dine møder. Spild ikke tid med at stille grundlæggende spørgsmål – jo mere kan du gå dybere, jo bedre!